Ceny

Ze skladových systémů WinShop jsou přebírané cenové hladiny položek, které je možné automaticky nastavovat přihlášeným uživatelům. Pokud není uživatel přihlášen, nastaví se jedna konkrétní cenová hladina, za kterou bude uživatel nakupovat. Pro zaregistrované uživatele na eshopu je možné zvolit druhou cenovou hladinu, případně lze ještě rozlišit potvrzeného zákazníka, u kterého dojde k ověření emailové adresy. V takovém případě lze zvolit třetí cenovou hladinu.

Ceny lze zobrazovat s dph/bez dph.

V případě aktivního volitelného modulu jazykové mutace je možné pro každý zvolený jazyk nastavit libovolnou měnu včetně nastavení přepočtu podle nastaveného kurzu.

Pokud z nějakého důvodu není oceněna položka pro eshop, nelze tuto položku vložit do košíku a na administrační email dochází informace o pokusu vložení položky s nulovou cenou.

 

Dostupnost - Skladová zásoba

Zobrazení dostupnosti položek vždy závisí na nastavení parametrů ve skladových systémech WinShop.

Základním nastavením v systémech je

export z vybraných skladů
export z vybraných skupin (WinShop SQL)
export pouze skladem
export bez ohledu na stav s nastavením v ceníkové kartě produktu

 

Pro potřeby eshopu je možné zobrazovat relativní dostupnost, kdy je dostupnost nahrazována a zobrazována pouze jako informativní rozsah (tzn. například více jak 5 kusů apod.). Eshop odesílá informaci o tom z jakých skladů byly položky v objednávce vykryty. V administraci eshopu lze také v rámci optimalizace také nastavit prioritní sklad, ze kterého má být objednávka piroritně vykryta a to v závislosti na typu dopravy zvolené u objednávky.

Každá z prodejen/poboček má přiřazený konkrétní sklad. V případě, že zákazník vytvoří objednávku, dorazí na každou konkrétní prodejnu informace o tom, že z jejich skladu bude vykrývána objednávka, pokud je v rámci objednávky více zboží z jiných skladů, dorazí tato informace na všechny dotčené prodejny.

Možnost virtuálního doplnění stavu skladu dle promo příznaku. Tato funkcionalita znamená, že označení položky dle promopříznaku umožňuje autoamtické doplnění skladové dostupnosti na konkrétním skladu.

V doplňkovém modulu lze také v konfiguraci nastavit například funkci, která nabídne zákazníkovi za produkt, který hledal (a v systému již je pouze v archivu), jiné související (nadefinované) produkty, které jsou aktuálně skladem nebo v nabídce.

V konfiguraci lze také nastavit SUFIX k produktu v například uproduktů, které nejsou ceněny za ks, ale měrnou jednotku. Z WinShopu tak odhcází hodnota a v eshopu je k ní přiražen sufix (cm, ml atd.)

 

Textové informace

Z ceníkové karty je možné exportovat všechna textová pole, která je možné zobrazovat na eshopu. V základním layoutu je rozložení polí možné měnit pouze v rámci přizpůsobení layoutu popsaného v sekci přizpůsobení základního layoutu.

 

Barevně velikostní varianty

Z WinShopu se přenáší položky včetně variant barev a velikostí z ceníkové karty, tzn. barvy a velikosti pro zákazníky jsou zobrazovány na úrovni detailu položky. Při individuálních úpravách je možné virtuálně rozdělit položky dle barvy tak, že na eshopu vzniknout virtuálně nové položky kód zboží+barva.
 

Produktové obrázky

Nejběžnějším nastavením párování produktových obrázků je nastavení dle přednastaveného klíče z názvu produktové fotky. Nejčastější formát názvu fotky je 1234567_cerna_01.jpg, kde 1234567 je kód položky z WinShopu, cerna je barva produktu bez diakritiky a 01 je pořadové číslo fotky konkrétní barvy. Jako oddělovač je použito podtržítko.

 

Pro automatické párování položky a produktového obrázku lze použít

kód zboží z ceníku
dodavatelský kód
ean

Jako oddělovač je možné použít libovolný webově použitelný znak, který se nevyskytuje ve vybrané variantě kódu a v barvě.

Další variantou v případě B2B eshopů je možné nastavit automatické párování obrázků z ceníkové karty ve WinShopu, nebo ruční přiřazování v administraci eshopu. Obě tyto varianty jsou ale méně komfortní a jsou časově náročnější.

Při výběru barevně velikostní položky, která má nadefinované různé obrázky k jednotlivým barvám, dochází automaticky k zobrazování obrázků pro konkrétní barvu.

 

Související položky

Pro potřeby eshopu je možné každé ceníkové položce nastavit libovolný počet souvisejících položek. Nastavení je možné provést v ceníkové kartě, nebo v administraci eshopu.

Ve skladovém systému WinShop Std. je možné navíc nadefinovat související skupiny, kdy u položek je automaticky zobrazováno zboží z těchto skupin. V případě nadefinování souvisejících položek a souvisejících skupin mají přednost související položky, ke kterým jsou automaticky doplněné položky ze souvisejících skupin.

 

Typy zobrazení produktů

Pro běžné potřeby zobrazení položek na eshopu je běžně nastaveno obrázkové zobrazení pro B2C eshop a tabulkové zobrazení pro B2B eshop.

V základním layoutu je možné individuálně nastavit šablony zobrazení pro jednotlivé promo příznaky. Více info v přizpůsobení základního layoutu.

V případě individuálních layoutů je toto nastavení možné rozšířit o přepínání zobrazení, do kterého je možné nadefinovat různé zobrazení dle konkrétních požadavků. Pokud by ani toto zobrazení nepokrylo potřeby eshopu, je možné individuálně vytvořit zobrazované šablony pro konkrétní skupiny produktů.

V doplňkovém modulu lze také například nastavit zobrazování produktů dle výše slevy/promoakce.

 
Kategorizace produktů

Kategorizace produktů na eshopu převážně odpovídá kategorizaci produktů ve WinShopu. Ve skladových systémech je víceúrovňové zařazení produktů, které je automaticky přenášeno i na eshop. V individuálních úpravách lze toto nastavení upravit například přidáním nadřazených kategorií, nebo lze kategorizaci produktů řešit až na úrovni eshopu.

Pro potřeby eshopu je možné přejmenovat kategorizaci, která se běžně používá potřeby skladového systému. Toto nastavení se provádí přímo v číselnících ve skladových systémech.

Ve volitelných modulech je možné aktivovat funkci více kategorií.

V doplňkovém modulu lze také nastavit age warning pro zákazníky na vybranou konkretní kategorií produktů.

0 ks
Košík: 0,00
0 ks