Objednávky

Objednávky jsou automaticky importované do skladových systémů.

Po dokončení objednávky odchází zákazníkovi email s informací o uskutečnění objednávky. V základním layoutu je tento email definovatelný v administraci eshopu.

Volitelným modulem je odesílání změnových editovatelných emailů při změně stavu objednávky ve skladovém systému WinShop.

V  menu administrace se zobrazují všechny objednávky vytvořené na eshopu. Dle nastavení lze u objednávek měnit stav a sledovat ze kterého skladu byla objednávka (položka) vykryta.

Dalším rozšířením je možné rozřadit objednávky do kategorií pomocí fce „Nálepky“. Slouží k označení objednávky pro další administraci: např. Zaplacená, Vyměněná, Vyplacená atd. Filtr pomocí nálepky u objednávky lze také využít při tvorbě statistik objednávek.

 

Pokud eshop slouží k administraci objednávek, lze z tohoto menu odesílat zprávy zákazníkům, evidovat poznámky a odesílat sledovací emaily České pošty a PPL.

Možností je také zobrazení IP adresy v administraci objednávek pro kontrolu větších nebo se opakujících se objednávek od neregistrovaných zákazníků.

 

Nově jsou také v administraci objednávek v eshopu přidané funkce ve volitelných modulech:

 editace poznámek u položky
 Editace mailu a telefonu
 Hledání podle názvu a kódy zboží
 Možnost označení objednávky jako „Vyplacená“ (informace o vrácené platbě zákazníkovi)

 

 

Statistika objednávek

Zobrazení celkového obratu eshopu za jednotlivé měsíce s dopravou a bez dopravy. Zobrazení je rozděleno dle jednotlivých měn.

 

Editovatelné změnové emaily objednávek

V administrační části eshopu je možné povolit editaci změnových emailů pro odesílání informací o změně stavu objednávek. Editace probíhá přes wysiwyg editor.

 

SMS informace o stavu objednávky

Při změně stavu objednávky v systému WinShop je možné odesílat konkrétní změny stavu zákazníkovi na telefonní číslo vyplněné v objednávce.

0 ks
Košík: 0,00
0 ks